Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási Feltételek

1. Fizetés

A Webáruházban az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

Bankkártyával történő fizetés

A megrendelés véglegesítését követően automatikusan átirányításra kerül a kiválasztott online rendszer fizetési felületére, ahol a megfelelő adatok megadása mellett tudja kifizetni bankkártyával a teljes vételárat. A fizetési felület működéséről a fizetési mód kiválasztását követően talál részletes tájékoztatót. A megrendelés akkor teljesül, ha a fizetési folyamat sikeresen befejeződik.

Barion: az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

SimplePay: a szolgáltatást nyújtó SimplePay Szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.). 

Az adatfeldolgozó székhelye: 1143 Budapest, Hungária Krt. 17-19. 

Az adatfeldolgozó telefonszáma: 06 1 / 70 / 30 / 20 3666 611 

Az adatfeldolgozó e-mail címe: ugyfelszolgalat@simple.hu

Adatkezelési tájékoztató: https://simple.hu/panaszkezeles

Banki átutalással történő fizetés:

A banki átutalás az egyik legkorszerűbb fizetési mód és az azonnali utalási rendszernek köszönhetően rendkívül gyors. Átutalás esetén az e-mailben megküldött előre utalásos végszámlában minden szükséges adatot megtalál, ami a fizetéshez szükséges:

Név: Detkó Dávid

Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt.

Számlaszám: 11709026-20002279-00000000 (IBAN: HU02117090262000227900000000)

Közlemény: Csak a számla sorszámát kérjük a közlemény rovatban feltüntetni az következő minta szerint: E-DD-2022-X.

Banki átutalással történő fizetés esetén a vásárolt termékek ellenértékét minden esetben előre utalással szükséges kiegyenlíteni, de csak akkor, ha az automatikus rendelés visszaigazolás e-mail után erre külön e-mail értesítést kap, amelyben csatolmányként (.pdf) az előre utalásos vásárlási számla is szerepel. A számlán szereplő adatokat, a rendelés tételeit és a végösszeget érdemes ellenőrizni, és csak azután elutalni a számla végösszegét – megadott a fizetési határidőn belül.

A ki nem fizetett rendeléseket 7 nap után töröljük. A Webáruház kijelenti, hogy vállalja a tranzakciók titkos és biztonságos lebonyolítását, hogy garantálja a vevő bankkártya és bankszámla adatainak a jogszabályban előírt módon kezelését, hogy ezekhez az adatokhoz harmadik személy nem fér hozzá.

2. Szállítás

A vásárolt termékek kézbesítése futárszolgálattal való szállítással vagy személyes átvétellel történik.

A termékek szállítási idejét a Webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Az értesítésben megadott szállítási határidő az egyedi tervezésű megrendelés jóváhagyásától számítva általában 5-7 munkanap.

Az egy megrendelésben szereplő termékeket a Webáruház egy, vagy több csomagban is átadhatja kézbesítésre.

Szállítás futárszolgálattal

A vásárolt termékek kézbesítése postai ajánlott levélként, futárszolgálattal való szállítással vagy személyes átvétellel történik.

A termékek szállítási idejét a Webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Az értesítésben megadott szállítási határidő az egyedi tervezésű megrendelés jóváhagyásától számítva a szállítás módjától függően általában 2-5 munkanap.

Az egy megrendelésben szereplő termékeket a Webáruház egy, vagy több csomagban is átadhatja kézbesítésre.

Szállítás postai ajánlott levélként

A bruttó 3000 Ft alatti összegű megrendelések postai ajánlott levélként kerülnek kézbesítésre, melynek díja 690 Ft, és az ország egész területén érvényes.

Szállítás futárszolgálattal

A futárszolgálatok bruttó szállítási díjai az ország egész területén érvényesek:

Normál határidejű (Sameday) házhozszállítási opciónál: 1290 Ft

Expressz határidejű (DPD) házhozszállítási opciónál: 2190 Ft

Amennyiben a szállításra adott csomagok kézbesítése a Vásárló hibájából az első próbálkozásra meghiúsul, úgy a második kézbesítési kísérlet még díjmentes. Ezt követően a további kézbesítések költsége minden esetben a Vásárlót terheli.

A küldemény átvevője köteles az átvétel időpontjában a futár jelenlétében megvizsgálni a küldeményt. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén a felismerhető hiányosságokról, hibákról vagy egyéb károkról a futárral közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet vegyen fel, továbbá a sérülést és a kárt a Webáruháznak haladéktalanul jelentse be.

Abban az esetben, ha a Vásárlónak minőségi kifogása van, azt a Webáruház e-mail címére írva tudja bejelenteni.

Személyes átvétel

A Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk arra is, hogy az esetleges szállítási költséget, valamint a várakozást elkerülve személyes átvételt jelöljenek meg a rendelésük leadásakor. A személyes átvételre Budapesten a IX. kerületben a Bakáts térnél van lehetőség előre egyeztetett időpontban. Amennyiben a személyes átvételt választaná a Vásárló, azt a Webáruház e-mail címére írva tudja jelezni. Személyes átvétel esetén a várható átadási idő az egyedi tervezésű megrendelés jóváhagyásától számítva általában 2-4 munkanap.

A szállítástól elállás

Az Eladó fenntartja a jogát a szállítástól való elállásra, ha a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem tudja teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani. Ilyen esetben erről a Vásárlót tájékoztatja és a megfizetett vételárat visszatéríti, vagy - a Vásárló nyilatkozata szerint - más megrendelésébe beszámítja.

A vásárláshoz tartozó számlát kizárólag e-számla formájában küldjük a megadott számlázási adatokkal a megadott e-mail címre. Papír alapú számlát nem áll módunkban kiállítani.