Bankkártyás fizetéskor a megrendelés összegzését és leadását követően a rendszer átirányít majd a SimplePay felületére. Sikeres tranzakció esetén a fizetőoldal visszairányít a webáruházunkba, ez néhány másodperctől pár percig is eltarthat! Kérjük ezidő alatt ne zárd be az ablakot és várd meg, amíg a bank visszairányít oldalunkra!
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:
- Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
- Lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
- Érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2] Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt kérjük hagyd üresen!)
- Kettős autentikáció esetén mobiltelefonod is legyen a közelben, hogy a bankkártyás fizetést jóvá tudd hagyni SMS-ben vagy a bankod alkalmazásában!
Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy csak sikeres bankkártyás fizetés után tudjuk megkezdeni az egyedi és személyre szabott kép készítését, hiszen már a grafikai tervezés szakaszában költségekkel jár a megrendelés teljesítése!
A rendelés pontos menetéről az alábbi oldalon tájékozódhatsz bővebben: Rendelés menete
A sikeres vásárlásról kapsz majd egy automatikus megrendelés visszaigazoló e-mailt, a rendelésedhez tartozó számlát pedig ezt követően fogjuk kiállítani, és elküldeni részedre a megadott levelezési címre. Amennyiben nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!
Miért válaszd a bankkártyás fizetést?
- gyors, a fizetés azonnal megtörténik
- biztonságos, a fizetés nem weboldalunkon, hanem az OTP Bank biztonságos weboldalán történik, bankkártya adataidhoz sem cégünk sem harmadik személy nem fér hozzá
- kényelmes, a megrendelés leadását követően nincs több teendőd, mi peidg azonnal meg tudjuk kezdeni a grafiai tervezést, amennyiben minden szükséges információ a rendelkézünkre áll hozzá
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén kérjük mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@emlekvilag.hu címen vagy telefonon a +36203292449 számon!
A SimplePay az alábbiakat javasolja a vásárlóknak az egyes hibakódok esetén:
- 2004: A bankkártyát kibocsátó bankkal vegye fel a kapcsolatot, és érdeklődjön az elutasítás okáról
- 2013: Ellenőrizze a számlájának az egyenlegét, esetleges napi limitet
- 2016: Kezdeményezze újra a fizetést, és adja meg a bankkártya adatokat
- 2019: Kezdeményezze újra a fizetést, és adja meg a bankkártya adatokat
- 2063: Vegye fel a kapcsolatot a bankkártyát kibocsátó bankkal, vagy fizessen másik bankkártyával
- 2064: Kezdeményezze újra a fizetést és ellenőrizze, hogy minden adatot megfelelően adott-e meg.
- 2066: Ellenőrizze a számla egyenlegét, vásárlási limitet vagy vegye fel a kapcsolatot a bankjával
- 2071: Általában formátumhiba, ellenőrizze, hogy a bankkártyán lévő kártyaszámot adta-e meg. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor vegye fel a kapcsolatot a bankkártyát kibocsátó bankkal.
- 2072: Hibásan adta meg a bankkártya lejárati dátumát, ellenőrizze az adatokat, szükség esetén vegye fel a kapcsolatot a bankkártyát kibocsátó bankkal.
- 2073: Ellenőrizze, hogy a kártya hátoldalán található háromjegyű kódot megfelelően adta-e meg. Elképzelhető, hogy nincs CVC kód a kártyán, akkor hagyja üresen. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor vegye fel a kapcsolatot a bankkártyát kibocsátó bankkal.
- 2074: Kérjük ismételje meg a fizetést, és 32 karakter adjon meg maximálisan a kártyabirtokos névként.
- 2078: Minden esetben a bankkártyát kibocsátó bankkal kell egyeztetni.
- 2079: A fizetést később próbálja meg újra.
- 3012: A 3D secure ellenőrzés során a kibocsátó bankjától nem kaptunk választ. Kérjük ismételje meg a tranzakciót, és amennyiben továbbra is sikertelen, egyeztessen a bankkártya kibocsátó bankjával.